Pages

Tuesday, March 2, 2010

5 artis paling bermasalah di Malaysia

5)Fasha Sandha.
Nama yang tidak asing lagi dengan industri tanah air.Seorang yang tidak putus-putus dengan kontroversi.Digelar perampas suami orang,seorang yang hipokrit dan sangat sosial.Dalam filem nampak baik sahaja,tapi baiknya adalah baik plastik apabila di luar tv perangai mengalahkan harimau.Pernah hangat dengan isu mengedar syabu.Ish,ish,ish.


(pegang apa tu kak?)

4)Norman Hakim.
Haa.Ni lagi sorang mamat ni.'Inspektor' ini ditangkap khalwat bersama seorang pelakon wanita yang gedik , Suhaiza Suhaimi.Sebelum ini dia pernah ada krisis dengan Darling Ngasri.Nampaknya dia masih belum insaf.Nak tunggu bala dulu baru nak bertaubat kot.



3)Tiz Zaqyah.
Aik!Ada juda ke?Bukankah dia Nur Amina wanita solehah dalam drama Nur Kasih?Ya,memang benar.Tapi itu semua lakonan semata-mata.Perangai sebenar dia mengalahkan jin.Dalam lakonan pakai tudung,tapi kat luar pakai seksi habis.Sudah banyak gambar seksinya yang tersebar di internet.Terbaru dia dikatakan meneguk air setan ( setan macam dia juga ) dan tinggal serumah dengan teman lelakinya ( adik beradik jin ).


(air apakah itu,air mineral?air kopi?air zam-zam?air setan la tuu kalau botol dah macam tu).

2)Zarina Ann Julie.
Dia ni?Bukan ke dia berlakon drama seram Anak POntianak?Haa..Memang benar.Malah kat luar perangainya lebih menakutkan daripada pontianak.Sebelum ini sudah tersebar di internet mengenai kelakuan negatif Zarina Ann Julie ni seperti gambar bogelnya bersama teman lelaki, berbikini di tepi kolam,besarkan buah dada lah, buat pembedahan hidunglah..dan yang terbaru, gambar Anju tengah bersosial di sebuah kelab malam. Si anju ni memang terkenal dengan fesyen seksinya, siap tindik sana, tindik sini. Pakaiannya pula memang membuatkan kaum Adam terbeliak biji mata.Terbaru,dia ditahan setelah mengaku mengambil dadah jenis ketamin ketika diarahkan menjalani ujian saringan air kencing baru-baru ini.



1)Rosnah Mat Aris
Tahniah kerana mak cik adalah selebriti paling tolol di Malaysia.Pada satu talk-show,Rosnah dengan bangganya menyatakan dia bersikap terbuka dan kerana dirinya seorang ARTIS, dia harus berpakaian begitu. Dia tidak berhenti setakat itu sahaja, dia juga membuat perbandingan dirinya dengan IBU tersayang seorang penonton di studio. Dia mengatakan bahawa sebab ibu wanita tersebut yang kurang sosial dan selalu duduk rumah tidak perlulah segah berhias sepertinya.Apa yang menjelekkan lagi adalah apabila dia sungguh berbangga jika diminati oleh orang yang jauh lebih muda dari beliau yang dipanggil dalam bahasa pasarnya “anak ikan”. Bangganya dia sehingga berani membandingkan dirinya dengan Yang Mulia Rasulllullah dengan Siti Khadijah yang dikatakan sudah tua “bagai nak mampus” tetapi masih berkahwin juga dengan Nabi. Eishh, terkejut besar saya pada waktu ini. Sampai begini Rosnah Mat Aris menghina Nabi.

Mak Cik tak rasa yang mak cik dah singkat ke?Adoi..Bertaubatlah mak cik oii...Sebelum terlambat.



Korang rasa imej dia (dengan umur 55 tahun) macam apa?Macam orang dalam hospital itu kan?

3 comments:

fiqa syafiqah said...

rosnah mat aris sepatutnya duduk kat hospital bahagia...actually dia mmg lhir kat ctu pon!!!

momo said...

da mcm owg skit jiwe da ako nengox nenek rosnah ny . . .

unknown said...

Pelikla klu org tua xde rasa nak bertaubat.xtkut mati ke.